על ניקוי רעלים וסילוק רעלים באמצעות הידרו קולונוסקופיה לוגו האתר ללא טקסט

העולם המודרני הביא הרבה קדמה לחיינו. למרבה הצער חלק מיתרונות הקדמה מזיקים לבריאות האישית. כך למשל מוצרי מזון מעובדים או משקאות קלים יכולים לגרום נזק בלתי הפיך לקיבה ולגוף שלנו. כיום, כמעט כל אדם יכול לסבול מבעיות בריאות רבות ושונות בגלל המזון אותו הוא צורך.

בעיות אלו יכולות לכלול לחץ דם גבוה, מחלת הסוכרת, כולסטרול גבוה או בעיות חמורות יותר כמו מחלת הסרטן. אחת הדרכים לשמור על הבריאות היא ביצוע ניקוי רעלים לגוף. ניתן לבצע את הפעולה של סילוק רעלים באמצעות הידרו קולונוסקופיה (חוקן).

למה חשוב להקפיד על ניקוי המעי מבחינה רפואית?

חשוב מאוד להקפיד על ניקוי הגוף מרעלים. מוצרי מזון שונים שכל אדם אוכל כמו למשל ירקות או פירות מרוססים יכולים לגרום לנזק בריאותי. רוב החקלאים בארץ ובעולם מרססים את הגידולים החקלאיים שלהם בחומרי הדברה נגד מזיקים. חקלאים רבים גם מוסיפים תוספי תזונה שכוללים הורמונים למזון של התרנגולות או הפרות שהם מגדלים. כך כל המזון שאנחנו אוכלים מלא בכימיקלים שונים שמזיקים מאוד לבריאות.

ניקוי המעי חשוב מאוד מבחינה רפואית כי הוא יכול לשטוף את הקיבה שלנו מחומרים כימיים שונים שנמצאים במזון. ביצוע חוקן לקיבה יכול לסייע בבעיות מעיים שונות והוא יכול לגרום לכל אדם להרגיש קל יותר ורענן יותר. פעולה זו חשובה מאוד והיא יכולה גם לשמש כבדיקה לבעיות מעיים שונות כמו למשל סרטן המעי הגס.

ניקוי רעלים באמצעות קולון הידרותרפיה – ושיפור הבריאות האישית

ניקוי רעלים באמצעות קולון הידרותרפיה יכול לשפר מאוד את הבריאות האישית של כל אדם. פעולה זו יכולה להתאים מאוד לנשים ולגברים בגילאים שונים. ילדים צעירים, בני נוער או נשים בהיריון צריכים להתייעץ עם רופא לפני שהם עוברים את ההליך. גם אנשים אשר נוטלים תרופות שונות כמו למשל אספירין צריכים להתייעץ עם הרופא המטפל שלהם לפני שהם מבצעים את ההליך.

הליך הקולון הידרותרפיה יכול לשחרר לחצים רבים שיש במעי ובקיבה. כאשר יש בקיבה רעלים, כל מחזור הדם שלנו יכול להיות מלא ברעלים אלו. רעלים שונים עלולים לגרום לעייפות, כאבי ראש, כאבי שרירים או מחלות שונות. ניקוי הרעלים יכול לשפר את התחושה האישית של כל אדם ולסייע לו להרגיש רענן וחזק יותר. ההליך יכול להתאים מאוד כטיפול מניעתי למחלות שונות כמו למשל מחלות ממאירות, מחלות זיהומיות או מחלות במערכת העיכול.